שקד בריאיון: "לא סומכת על נתניהו שיפנה אלינו – הוא פנה לברק ולבני"

    אסתי פלד No Comments on שקד בריאיון: "לא סומכת על נתניהו שיפנה אלינו – הוא פנה לברק ולבני"

    יו"ר 'ימינה' שקד בריאיון ל'מהדורה המרכזית'. על עוצמה יהודית: "אין מו"מ מול 'עוצמה יהודית' בגלל הסירוב שלהם – הם משחקים בארץ ישראל". הביקורת של לפיד בזמן לחימה: "חרפה". חוק החסינות: "אנחנו נשקול בקשה לחסינות בהתאם לעובדות שיהיו לפנינו". האזינו

    צילום: פלאש 90
    23:39
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דובר צה"ל: תבוטל הילולת הרשב"י במירון בל"ג בעומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר רשימת 'ימינה' איילת שקד התראיינה הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. שקד התייחה על הקרב מול הליכוד על קולות הימין, "נתניהו הרים טלפון לציפי לבני לפנינו. לכן צריך להבין שגם הוא יכול להקים ממשלה עם גנץ. אנחנו נוביל את נתניהו לימין".

    שקד תקפה את לפיד על הביקורת בשעת לחימה: "הביקורת של לפיד על תקרית בלבנון, זה חרפה ושפל המדרגה. הם דברי הסתה חסרי כל בסיס. לפיד מנסה לעשות פוליטיקה על חשבון ביטחון עם ישראל".

    לשקד אין ביטחון שנתניהו יפנה אליהם לאחר הבחירות, "הויכוח עם הליכוד לאן ילכו קולות הימין הוא לא ויכוח על מנדטים. נתניהו מסוגל להרכיב ממשלה עם גנץ וליברמן בלי שום בעיה. ככל שימינה והחרדים יהיו חזקים יותר נמנע את זה".

    מי שמצביע למפלגה שלא עוברת את אחוז החסימה מצביע לשמאל נחרצת שקד, "אם הימין החדש בשעתו הייתה מתחת לאחוז החסימה ברור שלא היינו יוצאים לדרך הזו. היינו עם 8 מנדטים בסקרים. עוצמה יהודית התחילו עם אחוז ומשהו בסקרים, והם עלולים לגרום להקמת ממשלת שמאל".



    0 תגובות